nästan en vecka har gått

måste tiden gå så fort?

Jag hinner ju knappt med att springa på toa längre. Oma och Opa är ju här o hälsar på och det är väldans trevligt.. men stressigt också faktiskt. Mamma jobbar o likaså gör pappa så jag lyckats bli en underhållare de här dagarna.. lagat lunch, bäddat sängar, städat toa, lagat middag, bakat bröd, skjutsat, handlat, tvättat, diskat, klippt gräset, satt upp tält, bakat gottis osv osv. Men vet ni? det gör mig inte ett dugg :) Jag gillar att tiden gått fort o ja gillar att oma o opa är här. Varför ja gillar att tiden går fort beror på att imorgon ska jag få pussas igen och varför jag gillar att oma och opa är här är för att det är mysigt att ha huset fullt med liv. Fatta att mina morföräldrar är över 80 och de kör fanimej bil hela vägen från Holland. Jag hoppas ja är lika pigg när jag är 80.


Varför är vädret så sugigt här? Kan de bli varmt nu tack! Denna bildet togs i Marmaris ett par somrar sedan och jag fjällade 2 veckor efter att ha varit där. Jag kan t o m tänka mig ställa upp på lite fjällning.. bara ja får sol NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0