sorgligt men sant


Jag får gå hem från jobbet om jag vill... men jag vill inte! Jag vill stanna kvar här o flytta hit alla mina vänner, killen o familjen.

Denna praktiken har verkligen varit helt fantastisk. Jag har lärt mig massa o fått öva riktigt ordenltigt på engelskan. Det är med glädje jag kan säga att jag själv tycker att jag mer eller mindre pratar flytande engelska nu.. det går iaf väldigt lätt o smidigt o det sägs ju att när man börjat svära på ett språk så kan man det hehe. Drömmer dessutom på engelska.



Vi hade donut kalas på jobbet nyss (eftersom det ar min sista dag om ni inte fattat det) och jag hade dessutom lunch med min chef. Lite trist att vi inte gått utanför kontoret o lunchat tidigare (vi äter alltid lunch vid datorn). Pratade mycket om Sverige och USA o det är lite roligt att Sverige prisas som himmelen av amerikanerna (okej, inte alla kanske men alla jag pratat med tkr iaf det).

 

Okej, adjö då NY Daily News. Du är det bästa jag gjort i hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0