sista veckan

Mindre än en vecka kvar och det känns lite jobbigt samtidigt som det är pirrigt. Undra vart man hamnar till slut..

Sista veckan passar jag på att göra roliga saker och umgås med alla såklart. Igår va ja på bio o efter det hängde vi på vår rooftop. Gick dessutom hela high line park eftersom ja börjat få så sjukt ont i ryggen.. ja är rädd att de antagligen beror på att ja sitter på min stjärt cirka tio timmar om dagen. den enda pausen är ju toabesöken och oftast så sitter jag ju på min stjärt då också. /Janneke


Kommentarer
Postat av: Cornelia Tonéri

Vilken fantastiskt fin bild på dig Janneke!!!

Stor kram

2012-05-23 @ 21:27:11
URL: http://www.corneliatoneri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0