2011-04-04 och måndag

jag var rätt så trött igårkväll. bainin hade gett sitt yttersta på löpspåret och därmed ville dom mest ligga i sängen, helst på en kudde. så jag gav efter, förutom det där med kudden. fick bli en filt under mina små fötterna i stället.
men nu. nu är det en ny vecka och egentligen är det ju ny månad också. fatta att det är april. läskigt. tiden går fort. snart är jag 83 år gammal. ooh vad häftigt att bli pensinär... mmm... men innan jag drömmer mig iväg till ridlektionerna (när jag är pensionär ska jag lära mig att rida) så ska jag koncentrera på mitt liv här och nu. vad är det som jag ska göra den här veckan?
* skriva engelska texter
* göra engelska övningar
* p l u  g g a   h o l l ä n d s k a ! ! ! !
* RÖSTA. i och med min finska nationalitet så är jag berättigad och skyldig att rösta i riksdagsvalet den här veckan. det innebär att jag ska åka antingen till amsterdam eller till groninge. wuhuu!
* boka flyg. i maj ska jag till Honom. har saknat honom lite extra under helgen.
* kanske inviga baren i skolan (sånt snack gick i klassen förra veckan..)
* förhoppningsvis grilla
idag tänkte jag också undersöka loppisarnas härliga värld. jag är på jakt ut efter en slips. skulle jag avslöja att det faktiskt är kate moss som inspirerat mig så skulle ni förmodligen skratta, eller så skulle ni vilja slå mig och säga att hanna, sluta låtsas vara cool. så jag säger det inte. men en slips vill jag ha.
bäst att jag kör igång med engelska. annars blir inga barn gjorda.
puss o hej och trevlig ny vecka! /hanna
ps. oj glömde nästan, oroa er inte: såklart ska jag även gå i skolan. hela tre dagar: på tisdag, onsdag och fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0