äckel päckel

jag kräktes lite i min mun imorse. Det beror på: 

  • Vinny (han jag bor med) klipper naglarna i duschen men han spolar fän inte ner dom!
  • Katten kräktes på golvet igår men när jag kom ner imorse låg kräket kvar 

Jag själv är inte världens mest städade person MEN jag äcklar mej inte med sånt som är äckligt. Jag har kläder som ligger i högar. Jag har lite damm på borden. Jag har säkerligen dammråttor under sängen men inga naglar iaf! Fy fan vad äcklad jag är av mitt egna hus. Och de känns lite sorgligt för de gör mej irriterad. Irriterad på Vincent. Jag snäser lite åt honom nu. Fast jag egentligen bara vill skrika: SKAFFA DEJ ETT LIV OCH EN DEO.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0