bekymmerlös dag

vilken härlig dag. jag älskar livet. jag älskar solen. jag älskar värmen. jag älskar allt.
trots vinet blev det en lugn kväll igår. jag, karin och vår tyska vän patrick gick ut och tog ett glas vin. och sen gick vi hem. så vuxet och väldigt trevligt.
så ingen bakis idag när jag vaknade. bra där! spenderade ett par timmar i solen på balkongen innan vi drog till stan med karin. där hängde vi tills klockan var fem och vi var helt matta efter all värme och sol. det har verkligen varit varmt idag, mer än +20. även om det har varit lite molnigt, speciellt på eftermiddagen, så har vi ändå gott runt i bara linnen och ballerinas (och byxor såklart!! vilka smutsiga tankar ni har..). och det har till och med blåst lite, men det har bara kännt skönt. livet är bra härligt ibland vad!
nu borde jag skriva en inköpslista och gå till mataffären. vuxenpoäng, igen. och ännu fler blir det! ikväll blir det nämligen en lugn och chill kväll eftersom jag ska springa imorgon. och stafetten börjar redan klockan 12.30. så ingen utgång för mig naj.
fast efter dagens överdos av d-vitamin känner jag mig så harmonisk och så lugn att en hemmakväll känns bättre än allt annat. orka mallorca fester, pubbar och fulla människor. japp, jag sa det. på riktigt. tänk vad lite sol kan göra!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0