hej, igen.

#jagjustnu.
det är här rastlösheten så lätt slutar.
fast måste säga att innan jag hällde mig ett glas vin tvättade jag. och åt. och slösurfade jättemycket. och jag försökte faktiskt hitta alternativa lösningar. men till slut var jag tvungen att välja mellan opera, jazz och ett par glas vin. och ja... ni ser ju själva. opera och jazz hinner man ju uppleva vilken annan dag som helst.. och imorgon kan jag inte dricka någonting alls eftersom jag ska springa milen på söndag. (såklart ska jag delta i en stafett, vad vore utlandsterminen utan lite internationella lagaktiviteter)
så skål och trevlig kväll allihopa! kom ihåg att livet är en enda stor lösning. alltså på det sättet att det alltid löser sig. se bara på mig, igår var jag världens grinigaste människa. och idag är jag glad. och dricker vin. hmm.. finns det ett sammahang där??
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0