hobby bobby

Tillbaka i Zwolle. Satt och kollade på Eat Pray Love på tåget som jag btw höll på att missa imorse. Stressade som en gris och halvsprang till tåget. Därefter svettades jag som en gris. och flåsade lite också. Men jag har en bra dag idag. Gillar läget liksom :)
Häromdagen satt vi och tittade på ett teveprogram om hussäljning i England och dom visade ett hus som va så jekla likt de jag bodde i när jag bodde i London. De va inte samma hus men de va typ det iaf. Fy vad jag är glad att jag inte bor där längre. De va ju kul oså men jag va rätt nere nu när ja tänker efter. Jag behöver lite utmaningar i livet för så fort ja går på autopilot blir ja fän nere. Och jag är inte rolig när jag är nere och jag orkar inte heller vara rolig. Och jag är ju en sån himla rolig person egentligen så ingen mer autopilot tack. Jag måste hitta mej en hobby. Är det en hobby att leta hobby? Hoppas det.
/Janneke

Kommentarer
Postat av: Torsteiningebjorg

Nice site, cool background. toni.

2011-06-06 @ 10:43:33
URL: http://torsteiningebjorg.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0