igår vs idag

igår.
igår var det måndag, idag är det tisdag.
igår var det sommar, idag är det.. hmm.. regnig vårdag? (ännu lite oklart)
igår åt jag gröt till frukost, idag åt jag gröt till frukost. 
igår solade jag hela förmiddagen, idag går jag i skolan. 
igår redigerade jag video, idag ska jag också redigera video. 
igår var det en vecka och en dag tills jag åker till finland över påsk, idag är det en vecka kvar. 
igår sprang jag, idag ska jag ro. (!!)
spännande match, vilken vinner, gårdagen eller den här dagen? 
det lär avgöras senare på kvällen. ojojojoj!
puss /hanna
PS. vadå tävlingsabstinens
PS2. grattis till janneke som gått praktik. hurraa tjejen! 


Kommentarer
Postat av: Antonioana

Very Good! I love it.

2011-10-14 @ 11:22:09
URL: http://antonioana.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0