jag är inte duktig

idag har ja inte varit duktig. Jag har iofs skrivit en extra grej för att förbättra min engelska men den suger. Den suger stenhårt och ja orkar inte bry mej.. som vanligt.
Jag längtar lite tills imorgon istället för att plugga. Jag ska få träffa min mamma :) och jag vet att ja redan sagt de här i bloggen men de är en rätt stor grej att ja ska få träffa min mamma igen. Jag har ju liksom inte gjort de på ett tag och de brukar va rätt kul att umgås.
Btw så va Eva, hon tjejen som ja inte hängt med på skiiitlänge, också sjukt kul att uimgås med. Vi träffades häromdagen och de klickade som fän trots att sist vi träffades lekte vi med barbies.
Måste även tillägga att Vincent pruttade precis ashögt! asså va fan ja orkar inte. Sluta va ett sånt jevla äckel ditt äckel. Oj oj hårda ord men jag blev sur precis. Vem fasen pruttar skithögt med någon dom inte känner och sedan berättar hur skönt det va? Jevla mongo!
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0