jingle baaalls jingle balls

jag vill ha jingle balls i min julgran i år. Snälla.
Igår var det en väldigt rolig dag. För det första hann jag sända iväg lite papper till Radio 2 Nederland och de verkar nog ändå som om mitt intersnhip gått igenom.
Sen drog jag till stan och tröstshoppade. Vet inte riktigt varför jag klarar det tröstshopping men de känns liksom mer ok och shoppa om man har en ursäkt för det. Egentligen borde jag inte spendera en krona på någonting alls men som tur så kommer Rick få betala allt vi ska göra i helgen. Muhaha
Efter en sväng i stan drog jag hem och käkade lunchis för att sen börja kampen med att cykla till kampen. Det toch 1 h och 40 minuter dit! Jag hade räknat med 40 typ. Jag älskar motvind.
Men jag ska dock inte klaga för Kampen va en väldigt mysig stad. Jag och Karin hängde på uteserveringar och chillade sönder oss. Träffade tre germans och började kampen med att cykla hem. Hemvägen va riktigt nice faktiskt. Solen sken och de va ingen motvind. Tro det eller ej men jag såg en kangeroooo :)

Dagen va inte slut ännu för igår gick vi ut för första gången på tre veckor! Jag tror jag och Karin höll på att bli rånade men sen sa dom att de inte verkade som vi hade några pengar så dom gick vidare.. Eeeh kom och råna mej för ja har MASSA cash.
Jag hade kul fram till klockan halv fem imorse. Att gå upp klockan åtta va däremot inte kul och jag måste skryta med att Hanna och Karin skolkar idag med inte jag! Trodde ni inte va.
Jag känner mej inte så fresh dock. Har bara turkduschat (ta på dej en jevla massa deo och parfym men duscha inte). Men jag vet att Rick har saknat mej så himlans mycket så han bryr sej nog inte om att hans flickvän ser ut som piiip piiiiiip piiiip pip piiiiiipp ppiiiiiiip piiiiiip piiiiiiiiiiiip piiip
Jag tror jag ska lyssna lite på min lärare nu. Fick tillbaka min rapport och drog till med ett kasst betyg. Gör inte så mkt iofs för jag klarade ju det iaf. I sverige hade jag aldrig fått godkänt för den här rapporten som jag skrev på cirkus 4 timmar.
Orka mallorca på att va i skolan btw. Jag vill gosa i en säng.
/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0