My heart is just not in it

Vi sitter och övar på vår engelska. Eller de spanska students övar och vi lyssnar. Rätt festligt faktiskt!

Men jag är inte så sugen på de egentligen. Dock tkr ja de är rätt kul att lära sig massa nya uttryck så jag ska inte gnälla. Någonting jag däremot kan gnälla om är att ja har lack på tänderna för ja har inte borstat tänderna sen igårmorse.. Jag glömde min tandborste hos Rick. Grattis till mej. Tur att ja inte ska hångla så mkt nu då..
Btw, så har jag nog fixat praktik till sommaren :) De känns nice bajs! Ska signa lite papier på måndag. Så iofs vet jag inte riktigt om de gått igenom förrän måndag men jag firar nog lite ändå hihi.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0