no nails

jag har inga naglar. Elle jo, på tårna men jag har inga naglar på fingrarna och de beror på att ja har käkat upp dom..
Har aldrig tuggat på naglar innan men när jag väl började kunde jag inte sluta.. varför ska de va så egentligen? sjukt onödigt.
Jag har idag sagt upp mitt boende och tja, det beror nog tyvärr på att min huskamrat har allt man inte önskar sej. För det första tror han att vi är bästisar (måste tillägga att han är 38 år) Han har dessutom inget liv. Han sitter framför datorn från klockan 8.00 på morgonen till klockan 23 på kvällen och trots att han tillbringar all sin tid framför datorn har han ändå tid att dra till med sexuella skämt VARJE DAG. Idag sa han att jag borde sexa om jag inte har råd att göra sånt som kostar pengar. Förra veckan sa han att han inte brydde sej om mina sexleksaker i mitt nattduksbord. Jag har fän inte ens ett nattduksbord och inga leksaker heller för den delen. Jag tycker han är äcklig. 
De här är btw bara två av de saker han sagt. Han har gått över gränsen fler gånger än dessa två och ja tycker de är lite opassande att snacka me sånt med en tjej som är 15 år yngre och som hittat huset via nätet. Fy fan vad han är patetisk och nasty fnasty. Jag ska bo kvar en månad till och sen är de hasta la vista, äckel!

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0