nu har jag provat det...

och såhär gott var det.
det var inte bara tillfredställande.
det var njutning.
det var härligt.
det var pirrigt.
det var ljuvligt.
och det knullade i munnen.
det var sushi i zwolle.
dyrt, men så sjukt gott. speciellt biten med getost. japp, ni läste rätt. sushi med getost. och det smakade himmelrike.
oj det här gjorde min dag idag. mmm! och jag har haft en bra dag annars med. lyckades att skriva ihop mina engelska texter (den andra är nästan färdig). köpte en slips och en väska och ett pussel på 3 euro och 70 cent. och så var jag och joggade lite lätt, bainin tyckte det var gott att strecha efteråt. glömde ju strecha efter stafetten igår, ooops.. var så exalterad över att vi kom tvåa.
naj så det har varit en bra måndag. fast nu är jag jättetrött. så jag kommer nog somna tidigt ikväll.
och jag kommer nog drömma om dom där härliga bitarna.. mmm getosten.. och laxen.. oojojojoj...
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0