solen skiner himlen är blå

vad de är skönt att leeeva då. Högt i topp är alla humör och de är de som susen gör. Macarone
Jag gick upp sviiintidigt imorse (halv 7). Men det var ändå en tidig start på en bra dag. Tåget till Zwolle gick prima skinka och sen dess har allt varit på topp. Skolan höll på i cirkus 1,5 h och sen drog jag och lunchade med Hanna män. Hon fixade till en sallad. Den smakade lax, pesto, tomat, gurka, lök, sallad, fetaost och bulgur på en och samma gång!
Sen gick vi till stan och tog oss två glas vin. Det är ju trots allt tisdag. Käkade även gossip girl Macorens och de va gott! Smakade typ som glass liksom.
Nu sitter jag och kollar på medan Hanna packar sin Bali väska. Hon ska ju åka till Finland idag så jag får klara mej utan henne. Karin är ju i Sverige så jag får klara mej utan henne med. Svårt svårt. Men som tur kommer my man till mej imorgon. Vi ska köra årets första dopp.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0