sommar

Man kan inte säga annat än att sommarn är här för att stanna och det gillas. Jag har haft en helt underbar helg! Hängde på beachen hela dagen igår. Jag badade i det iskalla havet (det gjorde inte badkrukan Rick). Dock måste jag verkligen poängtera att de va skitkallt.
Imorgon träffar jag min kära mamma också :) Hon har vart iväg på äventyr i Istanbul och landar i Amsterdam ikväll men jag måste till skolan en sväng imorgon men efter de så drar ja till Castricum och stannar till på torsdag. Det blir med andra ord lite skolk i veckan men vem bryr sig?
Jag bjuder på lite nakenbilder. Varsågodis
Superlyckligt cepebarn på stranden.
Jag kämpar mej ut i de iskalla vattnet.
De va inte bara jag och Rick som va på stranden utan typ hela Holland firade påsk där igår. Superbusy! Fast de stör mej inte så mkt.. jag gillar att man inte ligger helt ensam på stranden. Vi hann även med en liten promenix på stranden och sen shoppade vi lite tishor till Rick. På kvällen bjöd Rick på mexikansk påskmiddag. Jag åt nån kikärtsröra i bananblad elle nått. Va tyvärr rätt smaklöst men de va mysigt att äta på stranden medan vi såg solen gå ner.
Solnedgångsmiddag. Är inte livet jevligt gött?
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0