stress stress stress

Det var längesen jag stressade som jag gjorde idag. Ibland tror man att man har all tid i världen men när man inser att Ricks klocka går fem minuter fel så stressar jag sönder mej för att hinna med tåget. Som tur va liftade jag till stationen. De va bara att sticka upp tummen och vips så stannade en gentleman och skjutsade mej. Tack, utan dej hade jag missat mitt tåg!


Jag har en riktigt bad hair day idag och ja hatar när ja har det för då känner jag mej flötig och ful.
Men Janneke, man ska inte va sur hela dagen för att håret ser förjevligt ut! Så därför tänkte jag bli glad nu och berätta för er att ja antagligen klarade tentan galant. De va jag och två till som dök upp på tentan. Herregud vilket jevla skämt. Dom andra två hade inte pluggat och de säger dom också gärna till läraren.. Så, men andra ord är de nog bara jag som klarat den i hela klassen och de borde ju göra mej glad men egentligen inte för hur mobbat är inte de då? Jag går i skolan med ett gäng idiots (förutom Hanna och Karin då som faktistk fått lov att inte dyka upp på tentan hehe)


Okej nog med pluggsnack. Rick  har ju varit hos mej i Zwolle tre dagar och de har vart så gott som holiday häng varje minut av dagarna. Vi har solat sönder oss, ätit gott BADAT UTE (de va inte så kallt), snackat skit om Vinny, försökt mörda hans katter, sovit ut, kramats, pratat massa och bara haft den allmänt skitgött. Hängt en del i stan med och jag är lite lycklig för ja har hittat världens finaste bikini (okej, de va rick som hittade den) men i love it!

Rick åkte till Delft igår för han va tvungen att jobba idag och ja bestämde mej för att hänga på för ja pallar inte med Vinny. Åt lite påsk frulle med Rick imorse men kom på att det antagligen är imorgon man ska äta det? Jaja,  jag antar att de är tanken som räknas.

Nu ska ja va lite social med oma och opa. Ikväll ska ja faktiskt hänga med Eva. Eva är en gammal barndomsvän som ja inte sett på flera år. Det känns nästan lite pirrigt.

Glad påsk på er! /Janneke

P.s Jag och Rick spelade Supernintendo imorse, vi lirade ett tennisspel som kom ut 1991. Askul! Fast jag sög så ja tänkte tvinga Rick att spela massa supernintendo så jag blir bäst! Fast bara när det är dåligt väder förstås och de är de inte idag för idag är de 30 grader muhaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0