Sverige vs Nederland

Jag och Pippo byter shoes i skolan. Jag ser ut som trashy trash men Pippo är snygg iaf (bara för att han har mina stövlar på sig)

Vet ni hur mkt jag hade viljat att jag hade haft mitt liv i Sverige i holland. Förstår ni vad jag menar? Jag älskar att vara i Holland och känner mej mer eller mindre hemma här men jag vill ha det livet jag hade i Sverige här. Jag vill ha alla min classmates här. Vill ha alla mina vänner här. Och framförallt vill jag ha vårt lilla hus med min familj här. Åka hem ibland på helgerna liksom. Nu är de lite krångligt att göra så.
Jag har cepemkt fritid och jag tycker det är rätt gött men det hade vart så mkt bättre med massa fritid när man har massor att hitta på. Jag menar verkligen inte att jag inte är glad över att jag har Hanna och Karin här och att jag bor närmare Ricky. Jag älskar att jag har det så. Men hur gött vore inte livet på terassen om alla är med.

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0