TORSDAG FETTFETTFETT!!!

som jag har väntat och längtat. kunde knappt sova i natt. men till slut lyckades jag ändå sova i några timmar innan jag gick upp jättetidigt. och varför då? ja för att hinna springa innan bästaste dagen skulle börja! den här bloggen håller på omvandlas till värsta friskis och svettis blogg, jag och janneke skriver hela tiden om hurtiga vi varit.

och varför är den här dagen bästaste dagen? ja för att..
*idag ska jag skriva på mitt anställningskontrakt på mitt sommarjobb yeheej!
*sen ska jag, syrran och mamman ha lite kvalitetstid ihop. vi ska till helsingfors, gå lite i affärer, kanske tom shoppa nåt, gå på museum, fika och bara ha en härlig dag. yeheejyeheej!!
*efter mysigaste mammadotter-dagen ska jag till min vän mia där jag och mina tjejkompisar samlas och ska basta på takterassbastu, käka sushi, dricka vin och bara ha det gott innan vi drar ut och skakar våra rumpor. yeheejyeheejyeheej!!!

oh jag är pirrig redan nu. bara roliga saker idag!
jag gillar påsk.
puss/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0