Zwolle

Jag sitter och äter jordgubbar med mjölk. Borde springa idag. Orkar inte nu. Istället tittar jag på holländska barnprogram. Rick satte på det åt mej imorse och ja har liksom inte orkat stänga av. Han drog iväg på tennis för cirkus en timme sen och ja har la inte gjort nått vettigt sen jag så hej då.
Rick hatar när ja lägger upp pussbilder så tänkte att ja skulle lägga upp en.
Jag är så töntigt kär
Jag ska bege mej mot Zwolle idag. Har en del att göra i skolan egentligen men ja är opepp. Opepp på att plugga men är ja lite smart så gör ja de ska ja med tanke på att ja inte vill plugga när ja kan va med mami. Kör nu bara..kom igen. heja heja. go go go. snark..
Btw, så drömde ja att ja fick 17 000 kronor av min döda farbror inatt. Lustigt
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0