dagens hittils

dagens outfit: mjukisar o ett linne, snart blir det löpartights och t-shirt.
dagens redan fixad: en innebandyartikel
dagens en-nöjd-klapp-på-axeln: när jag läste vår tidning i morse. det blev hektiskt och stressigt på jobbet igår men det var kul att se resultatet idag.
dagens låt: ingen än så länge!!! oj.
dagens(veckans) kvart att fixa: mycket. packning, hotell för mamma&pappa i kalmar, ett besök på banken, städa rummet.... meeeen man preseterar ju bäst under lite press så jag ska skynda mig långsamt. och så ska man ju jobba.
.
det var dagens hittils. och klockan är ju inte ens tio än. känns bra.
jag siktar mot toppen så långt jag kan nå.

/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0