Härlig weekend away

I helgen var jag en prinsessa. Är inte det varje tjejs dröm? De är väl iaf det när man är typ fem år.. men jag måste säga att jag gillade att vara prinsessa och shit, vilken tur vi hade med vädret. Årets hetaste helg liksom. Fladdermusen på rummet var ett minus men skapade iaf slottkänsla. Att jag sov skitdåligt är en annan femma.
Vi tog bilen och åkte 2,5 timma söderut och hamnade i Limburg. Åt pancakes i Maastricht och tog oss sedan till vårat palats som låg i skogen. Tänk att man kan säga skogen .. I holland finns typ ingen skog.. eller jo, det finns lite men all skog ligger i vacka Limburg. Det fanns liksom t o m berg! Oj!
Efter ha käkat en god tre rättersmiddag på slottet gick vi och la oss och va skittrötta efter en hektiskt vecka. Va verkligen svinigt trött men just då, när vi ville sova, så anföll en fladdermus oss! Jag kastade mej under täcket och likaså gjorde Rick. Vi låg där under och svettades och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Det enda jag tänkte var nää, fan inte nu igen. (Vi hade kackerlackor i Portugal).
Jag låg naken under täcket och vägrade göra nått överhuvudtaget så jag tvingade Rick att fixa de.. och min prins gjorde självklart det utan protester.. host host.
Min prins utanför slottet.
Folk hade bott i bergen. Ascoolt!
Min nya prins.
Stelt.
Vi åkte roddel bana=livsfarligt!
Vi va även och chillade i en stenkolsgruva och det va skithäftigt att få bli runt guidad där inne. Och sen åt vi massa gott också..och på tal om att äta gott så känns de som att äta är det enda jag gör. Har ett enorm sockersug och vill baka och grejsa hela tiden typ. Mestadels när jag blir sån så är jag nervis eller stressad.. och tja, lite kasst mår jag ju med tanke på att imorgon flyttar jag ifrån holland.. flyttar ifrån min Rick..
Älskat varje dag jag älskat dej.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0