Skön fredag oskön mun


Min mun dödar mej fortfarande men måste ändå säga att jag tycker gårdagen va riktigt bra! Va på hand SPA med Ricks morsa på morgonen. Va så himla skönt! Fick en oljemassage som jag nästan somnade till och sen fick man doppa händerna i nått stearin aktigt och låta det torka in i händerna. Dom blev hur mjuka som helst. 
Efter de lackade hon mina naglar knallblå. Vet inte riktigt varför jag valde knallblå men men..
På kvällen gjorde jag mini taco pajer och guackis. Svingott! Och efter det så drog vi på tennis pepp. Vi va båda rätt opepp men stämningen var nice så det tog inte lång tid förrän vi va dansande fyllisar.

Gianni, Rick, Femke och Rick.
Idag ska det storhandlas och ätas glass. Ska även ner på marknaden för sista gången i år! Jag åker fan hem snart.. OJ! det känns lustigt.. väldigt lustigt.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0