tack-lista

jag vill bara tacka alla för en bra dag.
tack bainin för att ni orkade springa imorse.
tack laura o kaisa för trevlig fika o umgänge. det var riktigt kul att ses igen och snacka om åren som gott.
tack kollegor för att ni är väldigt trevliga. och roliga.
tack folk jag intervjuade att ni var så trevliga.
tack matti johannes koivu för att du var så snäll och svarade så snabbt och bra på mina frågor.
tack även du kvinnan som kom och skällde ut mig för att jag fotade. "jag vill för fan inte vara med i någon gratisblaska har du tillstånd att fota oss naj det tror jag inte fattar du" osv. jag hann aldrig säga ett ord innan du gick och satte dig igen. (hann inte ens påpeka att vår tidning inte är gratis) men nu säger jag tack. det var lite skojigt ändå.
och tack ni som jag glömde tacka.
.
sen ska jag också tacka skolan i holland för att ni inte skickat in mina betyg till min skola i kalmar. eller naj, det ska jag faktiskt inte tacka för. för att det är bara struligt. fixa det snälla??
.
det har varit en bra dag. mycket att göra på jobbet men sånt gillar jag, speciellt när det är roliga ämnen man jobbar med. och intressanta människor man pratar med.
nu ska jag sova. god natt. och tack. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0