tapas

än en gång har jag varit ute och ätit på la cubanita (ät hur mycket tapas du vill för 17,50). Igår var jag där med min barndomsvän Eva. Vi pratade så mkt så jag fick kramp i käkarna haha..kan kanske haft något att göra med all mat jag åt också.. Väldigt gott iaf!

Under en veckas tid har jag verkligen levt lite lyx och det är inte slut än. Dock är det slut på middagar på resturanger och det är jag nästan lite glad för.. har haft lite problem med magen. Känner mej uppblåst och magen är orolig. Kan nog också bero på att jag ätit lite föööör mycket av det goda hehe. Men nu är det slut på det och från och med nu så blir det back to normal

Måste också tillägga att jag åt tårta igår för att vi "firade" min sista dag på jobbet hehe. Jonathan höll ett jättefint speach om hur nöjda dom var med mej på redaktionen. Dom kunde inte förstå att jag lärde mej allt så snabbt och hur pro active jag är :) Nöjd! 
Jag sitter just nu och redigerar en av mina intervjuer och dra åt skogen va svårt det är att redigera en 1,5 h intervjua.. yääh! Den ska bli cirka 12 minuter hehe. Off to work.
Oj nej innan jag börjar jobba måste jag ju tillägga att gissa vem jag ska möta upp i Amsterdam idag????

MIKAELA DAHL KOMMER TILL HOLLAND. YÄS.


En nöjd Anka. Vet inte varför jag håller händera som en lucia.. men men..
/Janneke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0