2011-12-02

då så. fredag, oj vackra och sköna fredag! min syster är på besök och därmed är det inte mycket tid man tillbringar vid datorn vilket är förklaringen varför det händer så lite på min facebook och här på bloggen (jag vet att ni alla stalkar mig på facebook. det är bara att erkänna). men eftersom jag älskar våra läsare (alla ni 180 000 stycken) bjuder jag på en liten sammanfattning av min vecka i form av en matematisk ekvation:
c-uppsats+c-uppsats+raw-food kväll+c-uppsats+twilight filmen=måndag till torsdag
spännande vad?
under resten av veckan kommer ekvationen vara: fredag+lördag+söndag=fettfettfettskoj!
det är liiiite mer mmm... i livet. fast jag måste säga att jag är nöjd med hur jag och janneke köttat med vår c-uppsats. vi är definitivt värda en lyxig tredagarshelg!
och jag har verkligen startat min helg bra. idag har jag shoppat, tömt systembolaget på öl och vin och putsat alla mina svarta vinterskor:
.
fina vad!! ett par är nya.
.
och mycket mer har jag inte gjort.
mest pratat nonsense och sense med henne:
.
.
då så. nu vet ni hur det ligger till i mitt liv.
pusshej! /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0