dagens fundering

undrar om jag ser cool ut just nu?
jag sitter i en datorsal i skolan och fixar till bilder.
jag har en takeway kaffe och det ser ju cool ut. så + poäng där.
men å andra sidan har jag på mig idrottskläder och löparskor. det ser väl inte så coolt ut. så det får jag - för.
men å andra sidan är min tröja en adidas tröja, en fin sådan, med fin passform och allt. och på den har jag massa coola reklam. den ser alltså ganska proffsig dvs. cool ut. alltså + igen.
två pluspoäng och en minuspoäng. summan av kardemumman blir ju en pluspoäng.
alltså ser jag cool ut.
puuuh vad skönt att veta. var ju väldigt orolig för ett tag.
/hanna
ps. bara så att ni vet så brukar jag inte ha på mig löparskor i skolan. det vore ju feffaspinsamt oh no. men idag råder det speciella omständigheter. ikväll ska jag nämligen fånga bollar. WOOP WOOP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0