extreme home makeover

Igår hade vi julmiddag i korren. Det serverades all möjlig mat o det var fint städat.. Alla var finklädda och skötte sig exemplariskt... 





...men det tog inte lång tid innan det blev ett härligt kaos. Festen drog igång...



Det dansades på borden och på stolarna. Det lyftes upp människor och det shottades vodka. 





Nu såhär i efterhand förstår jag inte riktigt varför jag tog tre vodka shottar klockan halv två? Jag skullle ju inte ens ut.. helt onödigt med andra ord.. men hallå, vet ni hur kul det va att va på årets första hemmafest? Som jag dansade och skrattade.. och shottade. Idag mår jag bajs men det är de värt, såå värt. FetSkitkulRoligFest.


/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0