från igår

jag, janneke och samuel från jannekes korridor var igår i kyrkan och såg ett luciatåg. det var gulliga små barn som gick i tåget och awwww jag blev också sugen på att ha en sex-sju årig barn. men när jag kom hem var jag helt ensam så i stället av att skaffa barn fyllde jag min mage med mat och muffins. och ja, jag tyckte att det var smart drag att samtidigt laga omelett, lunch till idag och muffins. det var kaos under full kontroll:
.
obs. jag är inte skyldig till den tomma ölflaskan på bilden. skyller på sjökaptensstudenter i stället.
.
och så här fina blev muffinsen!
.
jag var lite orolig eftersom jag aldrig bakat muffins förr men de blev riktigt goda. nu är de inte många kvar längre... nästa gång ska jag våga vara lite spexig också.
så det var min mysiga kväll igår. såg också ett avsnitt greys anatomy och funderade på varför jag inte satsade på karriär som läkare. och kom fram till att det var nog för att de är tvungna att ha så tråkiga kläder på sitt jobb.
stora tankar sådär på en tisdagskväll.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0