Götlaborg

Jag kan inte mer än säga att fy fän vilken bra helg jag har haft! Den började i lördags får man nog säga då jag äntligen fick pussa på min Rick igen :) Glad gladare gladast. Vi myste runt i Göteborg och hann titta lite i affärer.. men vi tittade mest på varandra hihi. Efter de gick vi hem till Katja o Rich, vårt hotell, och hängde med dem. Mikaela o hennes syrra kom upp o det bjöds på en mkt god middag o en hel del bubbel. Jag bara älskade läget, att va omkring alla härliga människor. Glad gladare gladast. 


Rich och Rick hemma hos Katja efter en utsökt middag med massa bubbel o vin.


Systrarna Dahl. Lika som bär eller vad.


Vi tre :) Känns ju rätt kul att vi lärde känna varandra i ett annat land men att vi ändå funkar så bra ihop. Jag menar att det finns en viss risk att man inte är så kräsen när man väljer kompisar utomlands utan man bara blir kompis med första bästa. Jag blev inte bara kompis med de första jag träffade i Amsterdam utan it turns out att de också var de bästa.

Lite senare på kvällen dök även Jossan, Hanna o Sophie upp. Det var ett kärt återseende det också :) Tillsammans allihope drog vi ut och gjorde stan osäker.. eller jag gjorde de iaf, för jag har nog inte vart så pruttfull som jag var någonsin (kanske överdriver lite). Allt i huvudet snurrade så det var väl lika bra att jag började snurra också. Dansades alltså en del, dracks en del för mycket men jag var glad gladare gladast ändå. 








Söndagen mådde Janneke dåligt med efter en lyxfrukost på stan o lite promemix blev allt mkt bättre. På kvällen drog vi till julmarknaden på Liseberg och körde femkamp mot varandra. Jag vann inte, men ja kom inte heller sist. 

Efter Liseberg köpte vi med oss massa götte och drog till vårt nya hotell, nämligen Mikaelas place. 


Rick fick genast ett extrajobb.

Gårdagen tillbringades på Universeum där det tittades på hajar, apor o spindlar osv osv. Efter det var det tyvärr dags att sticka hem.. lite trist men jag kommer leva på denna helgen länge så det spelar ju ingen roll. Sen var det inte lika svårt att åka hem denna gången för jag åkte ju faktiskt inte själv.. jag tog ju med mig den här token: 



Nu ska jag ner o väcka Rick med pussar i nacken /Janneke 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0