hjälp jag är vuxen

först såg jag uppdrag granskning.
sedan spelade jag gitarr.
obs inte spelet guitar hero utan en riktig, akustisk gitarr.
sen började jag fundera på min framtid.
IIIK jag börjar bli väldigt vuxen!
i och för sig handlade mina framtidsfunderingar om eventuella gitarrlektioner. tanken slog mig att man kanske skulle kunna försöka bli lite bättre på att spela. man kan ju tävla i det med......
och sen försökte jag faktiskt mest lära mig att spela aviciis levels och adeles låtar. så det ger mig nog några ungdomspoäng.
och så drack jag en milkshake i stället av rödvin.. hade faktiskt chansen att välja det senare. men valde mjölk med kakao o banan i stället.
men ändå.
nästan väldigt vuxen. som det syns på bilden.
.
bild av mathilda gustavsson.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0