idag blir det inget sånthära

Härligt kaos på biblan häromdagen. Jag hann inte skära mina grönsöker på morgonen så jag gjorde min sallad på biblan. Den va god o mumsig, lite torr kanske.. körde i 10 inlagda viltöksklyftor med olja i salladen dagen efter och då vart den lite för rinnig. Kunde dricka upp min sallad typ. 

Idag har jag o Hanna ledigt, o det känns skönt. Jag ville ta sovmorgon till elva men vaknade ändå vid 07.22 och kunde inte somna om. Jag hade det så himla varmt o insåg att Rodi som sov i min säng ett par timmar på förmiddagen imorse (inte med mej också utan han hade lånat ut sin säng till sina kompisar så han låg o sov på soffan i korridoren men eftersom ja skulle till biblan vid 8 så erbjöd jag honom att sova i min säng medan jag var borta) han hade iaf stängt mitt fönster :( och det innebär att jag inte kan sova ordentligt. De låter säkert knäppt men ja måste sova där det är kallt för annars drömmer ja så mkt knäppt. 

Idag ska hämta upp min och Hannas tenta i skolan. Även lämna in min bok. Borde dra till optikern o sen vill ja träna också.. förutom detta ska jag ta det så JÄKLA lugnt. Jag vill bara vara ledig. Såg btw roligaste filmen ever hos Jens igår. 30 minutes or less hette den. TITTA PÅ DEN! 

/Janneke

Kommentarer
Postat av: RODI

FÖRLÅT!! hade ingen aning om detta.. Kommer vara oerhört stelt mellan oss nu ett tag :(

2011-12-09 @ 01:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0