jag smygtittar på Hanna

Idag har det köttats ordentligt på biblioteket. Vi sitter fortfarande kvar men jag har tagit en paus nu så jag sitter o tittar på Hanna som vill få ordning på sina dokument. Hade gärnat tagit en bild på hennes koncentrerade min men jag kan nog inte göra det utan att det märks o då blir ju inte bilden koncentrerad.

Jag vill nog gå hem o baka en mjuk pepparkaka nu..


Känns som jag har smör i skallen o sen så snurras det lite också. Man skulle kunna säga att de känns som ja är lite små lullig alltså lite packad hela tiden typ. Och visst de vore ju gött ibland kanske men inte när man ska koncentrera sig. Ibland så bara snurrar de till liksom. Hej berg och dalbane hjärnan.
Såhär känner jag mig. Snygg alltså.
/Janneke




Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, har drömt om mjuk pepparkaka hela dagen! Fika imorn efter bibblan?:) Så länge sen vi alla sågs!

2011-12-01 @ 17:19:39
URL: http://dinkanelbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0