måndag! eller?

så är man tillbaka på jobbet efter en ledig helg. egentligen var jag tillbaka redan igår men då hade jag ingen tid att blogga. det var storm, och med stormen kom massa nyheter som jag fick skriva. bra bajs. det bästa är att igår kändes det som en söndag, vilket gör att det idag känns som måndag, men det är ju tisdag!! låter logiskt vad? men jag känner verkligen att det är måndag idag, jag är till och med lite trött och seg (vilket kan bero på att jag slutade jobba vid 21 igår). alltså är jag redan en dag efter den här veckan, vilket gör att arbetsveckan kommer att kännas extra kort och torsdagen, min lediga dag den här veckan, kommer snabbt som sjutton. och på torsdag ska vi shoppa sönder oss så det är framför allt därför jag längtar dit!!! kombinationen rea+mamma+mammas bank(kredit?)kort är den bästa julklappen, år efter år.


det är här jag använder tangentbordets makt. bilden är från i fredags då min arbetsplats såg riktigt trovärdig ut. observera hur sceneografen ställt bland annat en kaffikopp och en flaska rödvin på bordet. vinet vann jag på en tävling på jobbet och kaffikoppen glömde jag ta ner till köket.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0