otåliga jannekes är bra ibland

Jag har terrormailat min visum handledare och även det företag jag ska ha praktik på och ibland kan det tydligen vara bra för idag fick jag ett formulär ifyllt av dem :D Men jag var inte glad så länge för dom hade stavat fel på mitt efternamn SNARK. Ni som känner mig vet ju att jag heter Wackerberg med W i efternamn men i mitt pass står det med enkel V och därmed måste alla formella saker stavas med V. Superdumt! Hela min familj har det så för det gick fel nångång förr o det är ingen som har lust att ändra (det är svindyrt) Så därmed står alla mina visum papper med ett W men jag heter ju med ett V. Summa summarum, dom är inte giltiga o måste fyllas i en gång till. 

Jag bjuder på en bild på två stjärtar. Detta för att det är en stjärtig start på lördagen. Fast, faktum är att trots att det blev fel med papprena så är jag mest glad.. glad för att det faktiskt går framåt i processen till det där förbaskade visumet. Undra vad som händer om jag klär ut mig till terrorist på mötet på ambassaden? Värt att testa?

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0