piggaste i norden

jag som var orolig igår...
idag vaknade jag kl 5.30.
vi snackar inte längre vuxen utan det där är pensionärsklass.
vet inte varför jag vaknade till. kan bero på mardrömmen jag hade där jag, karin, janneke och min finska kompis ilkka åkte bil. janneke körde och hon gjorde det inte så bra... i en korsning körde hon av vägen och vi krockte med värsta trädet. som tur klarade vi oss.
sen hade jag svårt att somna om. sen kom jag på att jag behövde tvätta en maskin kläder och att var jag smart så skulle jag gå upp nu och tvätta det innan tvättiderna drog igång. det var nämligen fullbokad hela dagen idag.
att jag vaknade till klockan 5.30 och det första jag tänkte på var tvätt säger en hel del om min mentala ålder just nu....
jag anser att allt innan 6.00 är inhumant tidigt men gick ändå upp.
och nu är klockan 7.00 och torktumlaren och torkskåpet har redan varit igång en stund.
ja. det svara N, Ö, J, D.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0