pillpillpill

idag är det verkligen puss och pill som gäller, fast utan pussar. sitter i skolan och photoshoppar sönder mig. har utvecklat väldigt speciell och komplicerad hat-kärlek-relation till clone stamp tool. den är ju så bra men den är ju så jobbig. den är ju så användbar men samtidigt är den ju som den är. fatta vilken nörd jag blivit som snackar om clone stamp tool!!! inte okej... måste snabbt göra något coolt. kanske kan jag gå och tjuvröka bakom skolan...
.
anledningen till att jag nördar mig så är nästa veckans inlämning. jag har ganska mycket att fixa innan dess. men det kommer att vara otroligt skönt att bli klar med allt. igår blev jag klar med en fotografi kurs och nästa vecka blir jag klar med den här photoshopkursen.. samtidigt som vår c-uppsats förhoppningsvis blir klar. snacka om att jullov kommer att kännas skönt!! även om det blir jobbejobbejobbe. men det är ju nästan bara kul faktiskt.
.
nu ska jag fortsätta att pilla. may be force be with me. ooooh nu låter jag ju ännu töntigare... komohjälpmig.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0