snälla människor

Imorgon kommer Rick och jag är excited till max! Vi ska ha puss och kramkalas :)

Men det var inte det jag skulle prata om i detta inlägg utan jag tänkte berätta er om hur goda människor det finns i denna värld. För att göra en lång historia kort så måste jag börja med om att Rick hade tänkt att flyga hit sina skridskor för att vi ska åka de (såklart) men han skrev innan att de blev lite tungt att ta med sig dem.. och frågade om jag kunde hyra någonstans. Jag trodde inte man kunde hyra men googlade ändå lite.. hittade en snubbe i Nässjö som hyrde ut konståkningsskridskor till dem som var medlemmar i klubben.. detta visste inte jag när jag ringde så jag fick mej ett gott skratt när jag tänkte på hur Rick skulle se ut i fina vita skridskor. Skulle han skutta runt och göra piruetter? muhaha. Tillbaka till historien. Jag förklarade för mannen som hette Bosse att Rick hade lite svårt med att ta med sig sina skridskor till Sverige.. då säger Bosse "va har han för storlek"? Jag svarar 45 och då säger Bosse att han kan få låna Bosses egna privata. Jag blev lite kär i Bosse.. jag menar, han har ju aldrig träffat mig o han bara lånar utt sina ägodelar sådär. Människan är i grund och botte god, så är det bara. 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0