titta vad jag hitta

Innan jag börjar förklara Markus beteende så måste jag ursäkta för de riktigt PISSDÅLIGA bilderna jag bjuder på. Denna är tagen från nallen men egentligen hade de lika väl kunna varit min kamera för fy fan, vad dålig den är. Tomten, ge mig en ny kamera i julklapp tack!

Tillbaka till Markus. Han hade tydligen sträckt sig i sömnen (?) så han fick tipset om att tvinga mig massera o sen lägga sig på en spikmatta. Dock va Markus rätt rastlös för han insisterade på att titta på teve samtidigt som han skulle somna på mattan (?).

Jaja, över till morgondagen = LUCIA. Och jag ska till kyrkan och titta vid 19.00. Mysipys. Följ med ni som vill. Det är i Svenska kyrkan på lilla bullens gatan 1 (tror jag). 

Tillbaka till idag. Jag vet att jag skriver mkt om mitt visum här men helt seriöst jag fattar inte vad de håller på med? Inte företaget jag ska vara på utan de som ska "hjälpa mig" med ansökan. Det är ju för fän jag som får maila med företaget o hänvisa om vad de ska fylla i osv. Jag fattar de ju knappt själv. Åh, snällla rara tomten, se till att få mitt visum fixat snart för jag vill ha en jul utan stress. /Janneke

P.s Köpte bästa juleklappen till farsan idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0