trötter

hej hej hej.
Jag lever även om jag känner mig väldigt trött! Somnade precis i soffan fastän jag jättegärna ville se det programmet som visades (superskinny vs supersize). Sådana program har ja alltid tyckt är skitkul att titta på. Man blir så förundrad över hur vissa personer kan trycka i sig så mycket fel mat o ändå vara så förvånade när någon säger att de kommer dö i förtid osv. Det är inte förvåningen som gör att jag tittar utan det faktum att alla blir så lyckliga i slutet. Tjockisarna kämpar hårt som tusan o verkligen satsar fullt ut på att gå ner i vikt o de flesta lyckas o de är så fint att se att de mår så mkt bättre. Inget ont om tjockisar men att se en 150 kg kvinnan springa 2 km är fan häftigt! Tyvärr vet jag inte om det slutade lyckligt i detta program eftersom jag däckade i soffan. Jag funderar nu på att dra o handla men ja har så mkt varor på min lilla planka i kylen så tror helt seriöst att de inte får plats mer.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0