2011-02-11

dumma dummare askers skolschema. han kan inte komma hit på mitt lov. hmh. dumt. jag vill ju visa honom allt. jag vill gå och testa Zwolles restauranger med honom, gå och mata ankorna i parken med honom, sova i min lilla säng med honom, ta ett glas, en flaska eller två flaskor rödvin med honom, besöka spännande mataffärer med honom... men allt detta och mycket mer kommer jag hinna sen när han kommer hit, någon gång i framtiden. jag är bara så otålig och vill inte vänta. måste växa upp.
janneke åkte idag till österrike och lämnade sin cykel till mig. ska vara jätteförsiktig med den, ingen panik janneke (och rick). snart behöver jag ju den när vi ska cykla ner till en restaurang för pannkakor. pannkakor ska bli fettgott att äta men jag känner inte för att träffa mer folk som ska hälsa mig välkommen.. eller ännu värre: vi ska leka holländska lekar och dansa salsa. äh nu ska jag inte vara sådan. det kanske bli kul! gårdagen blev ju rolig sen när vi körde igång med festen! första shotten i holland är nu avklarat, tack janneke för den. den var inte ens så äcklig och farlig. men ska kanske inte göra det till en (o)vana.. och så brukar ledaren på det hela hålla jätte inspirerande och karismatiska tal. hon skapar ofta spänning till exempel genom att läsa alla namn på pappret, även dom som hon ska tacka och ge presenter till och även hennes eget namn. bra egenskap för en talare. jag tror hon blir nästa stora tv-namn här i holland.
jag borde verkligen hoppa in i duschen och det ska jag faktiskt göra.. har skjutit upp det i väldigt många timmar nu.
hoppas du har det mysigt just nu duudis!! /hanna

Kommentarer
Postat av: Ovelotte

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-08-17 @ 10:34:04
URL: http://ovelotte.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0