coco jambo

det här + klackar

någonstans i holland finns det någon porrstjärna som klär sig såhär. eller en porrfilm där tjejen är klädd såhär. detta vet jag för att igår fick jag komplimanger för min outfit, och dom killarna som berömde den var exalterade över mina kläder. det kändes att dom knappt kunde hitta orden för hur toppen min outfit var. med tanke på att jag egentligen inte hade på mig något speciellt drog jag slutsatsen att jag måste påminna om någon som dessa killar har sett. så därför drog jag porrstjärna-kopplingen.
jag och janneke hade i alla fall fettrolig kväll igår. vi erövrade många dansgolv, körde våra coolaste moves och krossade säkert alla hjärtan i zwolle. som en blond, svensk/finsk tjej är man faktiskt ganska populär här, och nu skojar jag inte. fast det är inte så att folk kommer hela tiden fram och raggar på en men folk tittar. i och för sig behöver det inte alltid vara i positiv bemärkelse men igår var det det. hehee och sen var det någon som sa att vi var fina men inte superfina. ett tips: prata gärna mer om oss på holländska när vi är i samma rum med er. det är så spännande, vi har ju ingen aning om vad ni säger för att janneke, hon kan ju ingen holländska alls.... eller?!?
/hanna
ps. karin: vi har fortfarande brandlarm på vår våning. det vet jag för att den sjöng så vackert, oj så vackert, i morse igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0