dansa fast Du inte är här

bjuder på en liten dans, bara för att det är fredag och en veckas lov har börjat! yeheej!
dock känns det som att det här lovet kommer lite väl fort.. hade kunnat vänta ett par veckor till! men man ska inte klaga fast lite måste jag. det är så tråkigt att Han har så mycket skola så att Han inte kan komma hit.. blääh.. saknar Honom och hade velat mysa och visa Zwolle till Honom.. men snart förhoppningsvis!
annars är det bra med mig. har idag hållit en kick-ass PowerPoint presentation. det var roligt! och lyssna på andras var också skitkul. men janneke, du kommer få hålla din när du är tillbaks. och du, jag och karin var dom enda som lämnade in skiten i tid med alla 10 intervjupersoner. go kalmarstudenter vi är bäst! vilket iofs inte säger så mycket i den här klassen.
o vill ni veta nåt annat rolig? vill ni inte så behöver ni inte läsa vidare. men jag vet att ni vill. i natt klockan halv två gick brandlarmet igång. och tjöt i cirka 15 minuter. finns knappt finare att lyssna på, speciellt så dags. fast värst var att jag har nog aldrig rökt så mycket som i natt. och allt genom passiv rökning. men jag träffte tjejerna som hade kalaset nu när jag kom hem från skolan och dom var mycket glada och nöjda så det var värd det.
nu ska jag nog storhandla. och ja, det är fortfarande SÅ spännande!!
puss! /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0