Delfty

Hoi,

Nu är ja tillbaka in action igen. Jag har varit hos Rick i Delft hela helgen och av någon konstig anledning prioriterar jag honom istället för att sitta framför datorn :)

Men vad har hänt med mej då. Jo, för det första kan ja säga att det vart krig i Zwolle i fredags. Mina grannar hade fått för sig att hata mej så fick en jevla massa skit för saker som inte jag gjort men jaja, det är nog lugnt nu men ja vart rätt så nere på grund av de.
Men sen åkte ja iaf till Delft och allt började kännas bättre igen. Va på tennisturnering i lördags där vi alla hedrade Jeroen. Träffade massa folk som jag inte sett på ett tag och det blev en rätt sen men trevlig kväll.
Söndagen blev de film och mat. Va sjukt sugen på senap så gjorde nån senapssås men de vart inte så god som ja hade viljat..Såg även Black Swan men tror inte ja gillade den riktigt. Nathalie Portman är grym i den men själva filmen..nja, not my cup of tea.

Juste, fick idag höra att ja har deadline på en rapport imorgon. Så, nu kör jag. Hur fan gör man när man pluggar?
Hanna är här på tvätt-tv-mat-häng. I like! Gillar inte att ha bara katterna som sälle. Och ja gillar inte katterna heller för den delen.

Doie
/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0