En data dag

Förutom min tågresa hit så har ja inte gjort annat än suttit framför datorn. Ohlala. Min huvud är paj men inte lika paj som min svansis. JAG FÅR INTE SITTA SÅHÄR LÄNGE! aj aj..Men jag har fått en del gjort iaf. Mailat massa, skrivit en megasuperduperrolig rapport och kollat upp lite praktikplatser till sommaren. Även fixat klart mitt brev och mitt cv (eller snarare rick har fixat klart mitt brev och mitt cv) danke kön hihihihi
 
De känns lite underligt att ja ska till skolan imorgon. Än en gång har ja haft aslångt lov och ja är liksom inte van vid att använda min brain. Och ja har gillat livet som en göra-inget-speciellt-person. Dagens islandshäst.

Nu ska ja slagga.
Liefs Janeke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0