en god morgon

det regnar män! jättemycket! blev helt blöt när jag var ute och sprang "i morse". av vattendroppar alltså, inte av män. jag är så skojig när jag leker med språket.
det var så sjuuuuukt gott att sova ut idag. vaknade till ett par gånger, bestämde mig för att somna om och sen när jag på riktigt vaknade låg jag ändå en bra stund i sängen och bara vilade, blundade, tänkte, tittade på bilder och njöt av värmen under täcket. inga tider att passa, ingen bråttom, ingen stress. undrar när jag sist gjorde så? eller när jag sist hade en dag då jag verkligen inte hade några tider att passa? ingen som sa att nu måste du upp och ingen fika att springa till? och när det var okej att stanna i sängen? okej jag skulle dö av rastlöshet om det var såhär varje morgon men idag satt det fint. det kändes som sommarlovmorgonen när man var liten och aldrig hade några bekymmer. så gott var det!
nu har jag snart ätit "frukost" och väntar på att min systeryster ska komma online så att vi kan chatta lite. sen tänkte jag nog bli blöt igen och gå och shoppa. det finns så mycketplats i garderoben! tror dock inte det blir så många kort tagna idag.. men det är ju en dag imorgon med.
puss!/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0