ensam hemma

Nu åkte lille Ricky från mig. Och ensam blev ja kvar i mitt lilla nya hus Zwolle. De är tyst och lite ensamt men de är en vanesak antar ja.

Men nog gnäll utan nu börjat ett nytt äventyr. Jag bor faktiskt för första gången helt ensam. Alltså utan massa folk runt mig. Jag hyr ett hus av en snubbe som är i Kina så jag tar hand om hans hus och hans katter till han kommer tillbaka..Huset är mysigt tkr ja allt och ja är nöjd. Saknar dock att ha en säng haha just nu sover ja på en uppblåsbar sak. Inte okej! Lägger Rick en fis så stutsar madrassen..
Men förutom det så har ja de mesta nu. Vi va på Ikea igår och handlade sånt ja behöver..typ spegel, candlelights och gardiner och vilken tur att jag har en handyman till pojkvän som hjälpt mig med att fixa allt :)

Just nu hänger ja med Tommie och Dj i soffa. Riktigt sköna katter. Dock stöööört sällskapsjuka, men de är ju precis de ja behöver just nu :) Och en sak till. Idag kommer Hanna man till Zwolle. Imorgon ska vi på äventyr..För det första måste ja hitta skolan och sen måste jag även hitta en affär så ja kan handla lite food. I Zwolle är inte EN ENDA affär öppen på söndagar. De ska va en vilodag.. Jag antar att de är rätt schysst att söndagar är vilodagar men fän de kan la ha mataffärer öppen iaf.

Jag och Ricky va och explorade i Zwolle idag. Stan verkar nice och rätt stor ändå. Jag gillart och fick en härlig känsla i magen när vi gick runt i stan och kikade runt. Jag kommer nog trivas rätt bra här.

Slänger upp lite pics från helgen.

Liefs, Janneke


Rick äter spenat.



Stjärtgossen fotar i Zwolles innerstad.


Ikeahäng


Jag blev sjukt trött på ikea så provade denna sängen. Tyckte den va så skön så jag beställde hem två stycken.


Fortfarande rätt trött så jag ville sova överallt


Exploring Zwolle


Zwolle skyddas av massa kanonisar.


Rick the pirate


Katten Dj som spinner sönder sig.


Kommentarer
Postat av: Karstenanastasia

Interesting.

2011-06-16 @ 09:53:57
URL: http://karstenanastasia.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0