f1 najs livet är

gårdagen var najs! när man gör allt för första gången så är det så himla spännande. första svängen på stan, första promenaden i holland, första gången man är ute och springer, första ölen... och första gången i mataffären! DET. VAR. SÅ. SPÄNNANDE!!! fattade ingeting. visste inte vad grejerna var för någonting, förutom produkterna som var samma som hemma och grönsakerna och frukt, och vid varje hylla blev jag fascinerad av detta. stod bara där och stirrade på grajerna. wow. så det tog en bra stund innan jag var klar med mataffären, också för att dom även säljer vin och öl. hur fett är inte det?
så nu är min nya kyl fylld och fin, jag har en kundvagn i mitt rum och idag börjar jag skolan. LIVIN' THE DREAM.
den nedersta bilden hade jag postat i natt när vi kom hem efter en sväng på lokala studentpubben OM inte blogg.se hade legat nere. så tacka dom för att ni slapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0