Glaciär

Tro det eller ej men idag va vi och åkte 3250 meter ovanför havet. Coolt! Jag kan nog inte beskriva hur underbart skönt det är att skida sig ner när man ser solen stråla och så sjukt vackra berg. aaah ja är helt lyrisk :)
Förutom att jag är lyrisk så är jag också skadad alabama. En jevla tyskjävel dundrade in i mig så jag flög. Landade först på bakhuvet och sen drog ja i svanskotan. Detta är lika med yrsel och jag kan inte sitta längre. Fanskapet knäckte min svanskota. Tur nog kan ja fortfarande åka skidor men kissa och sitta ner det går icke. Grattis till mig.. som vanligt.. Isch


Men lite lycklig är jag allt. Fast ja har bruten svansis. Och sen kan ja ju tillägga att ja har skoskav alabama eftersom ja trängt på mej mina asgamla pjäxor. Dom är nog typ 8 år gamla haha



Så sjukt fin utsikt. Hanna, jag har fotat sönder mig! :) Fatta hur åkningen är här. isch nice!

Sen måste jag ju hälsa till min lille plutt hemma i Holland. Idag är de valentines day och de hade inte vart fel att få gosa lite men honom. Gos gos gos

Nu ska ja äta 6rätters muhahahha
Puss Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0