glada överraskningar i båda länder

ojojoj nu måste jag vara lite mesig och töntig och kär. men det är ju bara för coolt!
hade precis gått hela nio låtar från jannekes slott när jag kom hem strax efter åtta. överraskades nämligen i morse trevligt med en punktering så det fick idag bli fötterna i stället av två hjul. hursomhelst, nio låtar hade jag gått i ensamheten med en påse tvätt och en väska fullt med böcker. och nu kom jag hem, steg in i hissen och bara log och fnittrade.
kom upp till vår våning och igen hade hela holland varit och käkat i vår kök och skitit i att plocka undan efter sig. varje dag fascineras av att människorna inte orkar ens slänga sina matrester. eller diska talrikar/kastruller/någonting. behöver dom inte sin köksutrustning dom andra dagarna? hursomhelst. kom hem och såg hela eländet. och bara fortsatt att le!
sen kastade jag av mig jackan, satt mig på min säng och öppnade överraskningspaketet som Han hade skickat mig. världens bästa kille! skickade mig min gamla mp3-spelare, ett extra par hörlurar (som han sa: du äter ju såna som mellanmål) och massa fina lappar och meddelanden. jag blev så glad! och det bästa av allt: tidigare idag hade jag fått ett glatt telefonsamtal från honom efter att han hade öppnat sitt överraskningspaket som han fick från mig idag!!
hur coolt är inte det?!?!? vi hade inte sagt någonting till varandra och vi båda fick våra överraskningspaket på samma dag!
man blir ju pirrig av mindre.
nu ska jag fortsätta att le och sova och se söta drömmar.
imorgon är det skola. lite blah på det som janneke skrev. men samtidigt är det ju bra att göra något klokt. är bara rädd för att det inte blir så i skolan..
en sterk is hij ook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0